COPYRIGHT
1.6.2024
HRY U HRANIC BEZ HRANIC 2024
A máme to za sebou. Minulou sobotu – 25. 5 . 2024 se v rekreačním areálu Ontario v Kyselce utkalo v devět týmů měst a obcí Karlovarského kraje v rozpustilém klání nazvaném Hry U hranic bez hranic.
Hrdý titul vítěze si nakonec odvezl domů tým VELICHOVA, kam se tedy přesouvá také následující ročník této překrásné akce. Nutno ovšem podotknout, že vítězství určil až los, neboť tým Velichova získal stejný počet bodů jako borci z Rotavy. Gratulujeme tedy zdatné kapitánce týmu Alence Homolkové, která vítězství doslova vylovila z klobouku!
Velichov bude hostit akci již podruhé (naposledy v roce 2022). Velkým překvapením bylo prohlášení paní starostky Velichova – Markéty Sinkulové Moravcové, která ještě v týž den oznámila téma následujícího ročníku. (Dle pravidel vítěz volí téma).
Slavnostně tedy oznamujeme, že tématem příštího roku budou „VELMI KŘEHKÉ VZTAHY“
……my tedy velmi pěkně děkujeme, ale tématu se nelekneme, však my ty vztahy zase upevníme!!!!!!!!
A zde je již kompletní pořadí, ve kterém se jednotlivé týmy umístily od posledního po vítěze:
- Kraslice 17 bodů
- Sokolov 19 bodů
- Kyselka 23 bodů
- Nové Hamry 24 bodů
- Stříbrná 25 bodů
- Kaceřov 29 bodů
- Hájek 32 bodů
- Rotava 33 bodů
- Velichov 33 bodů
Bodový stav byl opravdu těsný, gratulujeme všem!K výsledkům je nutné ještě doplnit další prvenství. I letos proběhla na pozadí hlavního klání podstoutěž: tzv. Miss Team, respektive jsme hledali nejhezčí tým. Porotci hodnotili promenádu v tričkách (úvodní nástup her), dovednosti, talenty a přednosti týmů (medailonky reprezentujících obcí) a tvz. hvězdný třpyt (tým, který má prostě jiskru). Velichov získal toto prvenství v loňském roce a letos nezapomněl přivézt putovní korunku. Co víc, Velichováci korunku umístili do ručně vyrobené polstrované krabičky a postarali se další tradici tím, že na krabičku umístili ročník svého vítězství a název týmu. Za tento bezvadný nápad děkujeme! Příští rok už bude korunka předávaná s názvem týmu Kaceřova. Kaceřov totiž naprosto uchvátil naše skvělé porotce: Heinricha Ještětoniho, řídící matku Janu a Otce Míru Fura, kteří letos Miss Team hodnotili. Radost týmu Kaceřova byla o to větší, že se letošního klání zúčastnili poprvé a hned zaútočili na hodnocené pozice. Rovněž tomuto týmu tedy ještě jednou gratulujeme!!!!
Rády bychom na tomto místě poděkovaly všem, kdo se na úspěchu akce podílel. V prvé řadě ještě jednou moc děkujeme Obci Kyselka, které připravilo pro konání her parádní zázemí, včetně ozvučení a technického zajištění akce a zajištění kapely Blue Caravan na skvělou afterparty, čímž její zástupci snížili náklady pro nadační fond o významnou finanční částku.
Poděkovat ale musíme také zejména rodinám Ještěřic, které nám při práci usilovně pomáhají. Zejména děkujeme:
- Míšovi Janečkovi, který je hlavním Ještěřičím technikem – Míšo, neumíme si to bez Tebe představit, děkujeme!
- Standovi Opelkovi, který se již podruhé ukázal jako zdatný moderátor (poprvé ve studiovém podcastu – viz web fondu) .
- Vlastovi Bartovi, za zveřejňování aktuálního dění z her přímo na zdi ještěřičího facebooku („Ještěbooku“ ).
- Pavlínce Zigalové a Marcelce Opelkové za opravdu nevděčnou roli výběrčí vstupného, alias „Kasařek“
- Kristýnce Divišové, alias Paklíči, že se tak skvěle zhostila této nelehké úlohy.
- Mírovi Divišovi, alias otci Fura a Janičce Divišové, alias paní Fůůůrové, za „výrobu“ Paklíče (to již před lety) a za její dodání na místo činu – letos, ale také za další osobní, manuální, technickou a porotcovskou činnost, zn. chceme Vás!!!!
- Helence Vébrové za opět bezkonkurenční občerstvení.
Dík patří také Honzovi Trnkovi, který celou akci fotil, což nebylo vždy úplně jednoduché! Zároveň se nám na místě objevil také Péťa Habart s foťákem, čili děkujeme také jemu! Dík patří samozřejmě našemu dvornímu zvukaři Kájovi Soukupovi – Kájo, jsi prostě jednička!
Jedeno z největších poděkování ovšem patří všem devíti týmům. Tentokrát to byly právě jednotlivé týmy, které se postarali o fantastický výtěžek:
V rámci startovného se vybralo 11 400 Kč. Během soutěže jsme zaznamenali několik protestů (mimochodem např. i na příliš dobré počasí). „Protesné“ vyneslo celkem 1 500 Kč. Holky „kasařky“ vybraly na vstupném 4 880 Kč. V rámci poslední soutěže nastrkaly týmy do prasátka místo „ještěkaček“ skutečné peníze. A Tým Kyselky ještě umístil u vchodu do bistra nádobu na výběr „Ještěrkovéno“.
Celkový výtěžek tedy činil fantastických 41 997 Kč, což je pravděpodobně nevyšší výtěžek v rámci všech ročníků.
Výtěžek je samozřejmě to podstatné, proč Nadační fond Ještěřice toto klání organizuje, ale je nutné poděkovat týmům také za tu nádhernou atmosféru, za to, jak bojují, špičkují se, ale zároveň je zřejmé, že se respektují a jsou rádi, když se po roce jako týmy zase setkají. Hry tímto získávají kromě charitativního a zábavného rozměru ještě něco navíc a tím je přátelství. Zejména po letech, kdy nebylo akce možné pořádat si nyní nesmírně vážíme osobního setkávání, které přináší radost a rozvoj všem týmům, včetně navazování partnerských vztahů na obecních úrovních. Za to jsme jako Ještěřice vděčné. Je to právě tento přesah, který dělá naše hry jedinečnými. Takže ještě jednou: DÍKY TÝMY!
Pokud jsme v děkování na někoho konkrétního zapomněli, moc se omlouváme, poděkujeme osobně:-)
Jakmile obdržíme oficiální fotografie, neprodleně je zveřejníme, aby bylo možné si akci znovu připomínat. Zároveň vyzýváme všechny týmy, fanoušky a hosty, pokud mají nějaká videa a fografie z klání, zda by byli ochotni nám je zaslat (klidně i prostřednictvím nějakého uložiště). Náš mail: nf.jesterice@gmail.com
My sem zatím uložíme všechny medailonky obcí, protože by byla škoda je jen tak zahodit.
Ještě jednou všem děkujeme a za rok se těšíme do Velichova!!!!
Tak a je to to opět tady. Od 1. 3. 2024 spouštíme přihlašování týmů k dalšímu ročníku Her U hranic bez hranic, které letos proběhnou 25. 5. 2024 v Kyselce a ponesou téma slavné léčivé minerální vody!
Podrobnosti ve videu zde:
Nejbližší akce
Nadační fond Ještěřice pořádá letos již 10 ročník charitativní akce SRDCE SLABŠÍM!
Proběhlé akce
Fotogalerie
Příští – jarní – výzva bude vyhlášena za: